Cannonbolt: When Mega-Sharks Attack!
Arburia is known across the galaxy for its beach season but this year's vacationers won't be catching many waves if the Pelarotas can't rid their waters of a visitor: the Carcharadon, a billion-toothed beast that makes Jaws look like canned tuna!