Wendell Pierce
Award-winning actor Wendell Pierce details his amazing rise to fame as Ina Garten teaches him how to pipe her Raspberry Corn Muffins with sweet jam. Then, Ina indulges his love of seafood with a tasty one-pan Summer Skillet with Clams, Sausage and Corn.