Mysteries on the Disorient Express
Unhappy about a mystery-free, three-day, cross-country train trip with the Gang, Fred is pleasantly surprised to discover a monster mystery on board. He's less pleasantly surprised when it is interrupted by a second, third and fourth mystery.