Bibi's Do-over
Everyone is ecstatic when Bibi, Batgirl and Robin capture Toyman and his Do-Over remote except for Bibi, who failed to stick her landing. Unwilling to accept her failure, Bibi uses Toyman's Do-Over remote until she perfects her jump!