2004 Is So Fetch!
In honor of the 2004 cult classic "Mean Girls," Jonathan Bennett tasks the chefs with combining pizza rolls, raw bison and beer into one cohesive dish. Then, the competitors create very different viral corn ribs and face off in a battle of crepes Suzette.