Alex vs California
Three California-based chefs aim to take down New Yorker Alex Guarnaschelli with their coastal cuisine. The chefs bet their skills with Californian food can win over judges Michael Voltaggio and Troy Johnson and give them a chance at defeating Chef Alex.