Buzzworthy Bakes
Zoë François’ Dad is a beekeeper. So for his birthday, she bakes him a special beehive-shaped cake complete with marzipan bees and a variety of honey she gets from a visit to a honey farm. She also whips up some baked donuts with a honey glaze.