What To Ex-pect When You're Ex-pecting
When Elodie finally meets De'Andre's mom with his ex Rowan, Elodie and Rowan are in the hot seat. Alex and Caroline get a dose of parenting reality when they babysit for Alex's sister. Tempers flare as Matt, Kenzie and ex Chelsea cool off in the pool.