TR4 on the Floor
Any Englishman worth his salt would jump at the chance to buy a 1964 Triumph TR4 in British Racing Green. Mike's found one that's rust-free, but it's been sitting for 20 years. Ant has to refurbish the engine, repair some dents and upgrade the electrics.