The Face-Off
Veronica secretly turns to Olivia as tensions grow with the Plaths. Zac feels like an outsider when he tries to spend time with Lydia's brothers. Kim gets vulnerable with Barry, and Veronica spills the beans on the state of her and Micah's relationship.