Parting Is Such Sweet Sorrow
Barry and Kim sit down with the kids to speak about more changes in the family. Moriah showcases her personal rebellion in the form of a tattoo. Ethan and Olivia say goodbye to Tampa while Moriah hosts her sisters for a special girls weekend.