Emergency Engine Cat
Dr. Ross and vet tech Kyerra rush into action to save a stray cat that's been brutally mangled by a car engine. The Ross' move into their new home, while Dr. Blue treats a 700-pound arthritic pig and Dr. Lavigne sees a Chihuahua.