Atomic Bombshell
Trixie heads home to Milwaukee to visit family, her bar and an old friend, drag queen Jaida Essence Hall. At the motel, things get intergalactic in the Atomic Bombshell room, and alien drag queen Juno Birch touches down to give her stamp of approval.