Oz the Magician
After stumbling on Gregory's photo shoot of a wizard, Gigio decides to become Wizard Topo, obviously with the help of Zoe, Bob and the G-Team! Meanwhile, the friendship bracelet Emilia gave Zoe seems to have magically disappeared.