Round Tripped
If an injured Tom isn't better before Rick and Ginger leave for their getaway, Tom will be forced to stay at the Jolly Friends Pet Oasis, which is anything but jolly for Tom. Jerry goes to great lengths to tempt Tom to do anything but rest.