Custom Sasquatch Bronco
In one of the shop's most intricate metal projects ever, Bill and his team hand make a one-of-a-kind engine bay for the '68 GTO out of steel and aluminum. Ekstensive gets its first chance to customize a 2022 Bronco Sasquatch, starting with a custom lift.