Hometown Homerun Van
When the hometown Houston Astros ask for a custom van that brings the party, the Ekstensive team swings for the fences on their 2022 Ram ProMaster van. Bill gives an unfinished '68 C10 one of their most innovative suspension and chassis designs to date.