Texas vs Kentucky Pt 2
The battle between Texas and Kentucky continues and while Kentucky may be down, they're ready to give it all they've got to win. While Texas focuses on keeping the lead, Team Kentucky has a few extra tricks up their sleeve that could turn things around.