Fool for Love
It's April Fool's Day in the kitchen! Jesse Palmer tasks the remaining bakers with creating "fool for love" tarts and embracing the holiday of pranks by serving judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller cakes that look like pies.