Easter: Pop Goes the Bunny
The Easter Bunny takes center stage as host Sunny Anderson welcomes seven bakers to the competition. They attempt to wow the judges, Chefs Jordan Andino and Claudia Sandoval, with their jelly bean-inspired pop art pastry tarts and oversized confections.