One-of-a-Kind Widebody
Shorty's right-hand man in the body shop, Joe Gomez, was diagnosed with cancer in 2009, and against the odds, he's been in remission for nearly 10 years. He wants to create a widebody Honda Accord for his wife to show his appreciation for her support.