Matt Judon's Eldorado Rescue
NFL linebacker Matt Judon wants to make over his father's 1977 Eldorado and bring it back to its original glory. The guys get the body straight and rust free with a new pearl white paint job, plus upgrades to the motor, AC, interior and more.