Funky Cold Sabrina
Jeremiah pays tribute to his father. Rosanna's brother, Ray, gets arrested, and she and Johnny face an uncertain future. Fannie confesses her feelings to Daniel. After Sabrina gives birth, everyone comes together to meet Sabrina's baby.