Legacy on the Line
Robert Irvine heads to Shreveport, LA, to meet Mavice, the owner of her father's legacy restaurant, Eddie's. The seafood spot is known for its stuffed shrimp, but Mavice's stubborn refusal to adapt is running the food, finances and family into the ground.