Puppy Bowl XXI
The cutest competition is back for its 21st year! Puppy Bowl XXI features 142 rescue pups as they embark on their journey from shelter to stardom. Teams Ruff and Fluff go nose-to-nose for the Lombarky Trophy, but their sweetest prize is a forever home.