Puppy Bowl XVI
For Puppy Bowl's sweet 16, Team Fluff and Team Ruff are comprised of a new lineup of adorable, adoptable pups. As they sport their new uniforms, each team reveals what it takes to earn the coveted Lombarky Trophy.