The Portal (Colombia)
Ruth Triana, her sister and her brother-in-law rent an apartment in a beautiful area of Bogotá, but soon they begin to notice strange phenomena. When a spirit possesses the housekeeper, Ruth undertakes a tenacious fight to save her.