Curses/Bang for Your Buck
When Bubbles hears the Professor saying bad words, the girls add a lot of adjectives to their vocabulary. Then, when the girls and the Gangreen Gang discover a destructo ray for sale at a yard sale, each set out to see who can buy it first.