Bubblevicious/The Bare Facts
Bubbles is tired of people dismissing her as more sugar than spice, so she sets out to prove she's hardcore. Then, after Mojo kidnaps and blindfolds him, the Mayor has to rely on the girls' accounts of the crime to figure out what happened.