Mission: Cheetah Extreme Rescue
MacTrapp uses "Badland Booster" to steal a speedy cheetah for his Super-Speedy Zoo. Determined to go faster than anyone, Jia asks Matt to upgrade her boots, which she pushes past their limit, causing mishaps and threatening the mission.