Calling Kylie
At bedtime, Peppa calls Kylie Kangaroo and is surprised to learn it's not morning or winter where she is! Daddy Pig explains this using a big ball to represent the Earth. At playgroup, Peppa's friends want to call Kylie too, but she's still sleeping!