Cathlene's 1970 Plymouth Barracuda
Nurse Cathi bought her 1970 Plymouth Barracuda from her grandmother nearly 25 years ago. This once fantastic fish has now faded, but with the help of Chip Foose and his A-team, Cathi's car will become an instant classic.