Dude, Where's My Skylark?
Rick loves his 1967 Buick Skylark that was given to him by his older brother, Robert, an Iraq War veteran. Robert pulls the strings so Chip Foose and the Overhaulin' team can grab the car and get to work fixing it up for Rick.