Calypso's Birthday
Facing accusations of becoming boring, the Revenge crew throws a party in honor of Calypso's birthday ... which is soon interrupted by a pirate seeking retribution. Meanwhile, Zheng proposes a "partnership" with Prince Ricky Barnes.