For the Love of Chocolate
Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre plan a visit to Jade Genin Chocolate, where the bakers learn to craft bonbons. Then, the competitors go for a stroll along the Seine to seek inspiration for a dessert that incorporates three chocolate techniques.