Somewhere In There Is a Foot
Stacy's life-threatening foot scar has left her hopeless, but she's giving it one last shot. David has the worst case of foot fungus Dr. Schaeffer has seen, and Morgan, an erotic paranormal romance novelist, is hoping to get her sixth toe amputated.