Fifi's Ruining My Love Life
Sean cozies up to pet scorpions, snakes, tarantulas and fiancee Lindsey at home, but can't deal with Avery the rambunctious Sphinx cat. From the moment Leslie moved into her boyfriend David's home, Fifi the cat has made it clear she's not welcome.