Dual at Dawn Legal vs. Outlaw
Mark, Digger and Tim devise a diabolical challenge as a pair of outlaw shiners face two legal distillers in battle for corn liquor supremacy. Facing double elimination, only one distiller from each side of the law will survive to face the final showdown.