World War of Whiskey
It's Bourbon vs Scotch vs Japanese whiskey. Mark, Digger and Tim judge as three specialized distillers compete in a global whiskey showdown. Spirits expert Tim Jones joins to help determine which regional distiller will earn the title of Master Distiller.