Ultra High Proof
Featuring Mark, Digger, Tim and guest judge Mark Rogers, outlaw and legal distillers compete to make a Prohibition-era classic -- moonshine up to an ultra-high 180 proof. Building their own stills and mash, only one can be named Master Distiller.