A '31 Ford Hot Rod and '71 Holy Grail Cuda
Tom and Thomas purchase a 1931 Ford Model A frame. Since the car is just a shell, they need new doors and lots of parts to build it out. Meanwhile, Jordan suggests they take a look at a 1971 Cuda and Thomas flips a 1968 Mustang.