A Spoonful of Metal
Wat arrives at the Rainbow Daycare Center with her allergies playing up, but she doesn’t want to take her medicine. It’ll be down to the Power Rockers and Dolores to convince her to take it, but music’s the only thing that will get her to open her mouth.