J Balvin's Maybach
RD is forced to deliver J Balvin's Maybach with factory wheels. Melissa ups the ante with a 2021 McLaren Elva. Chadwick hustles for two Lamborghinis. And Omar and RD come to blows over the G-Wagon debacle.