Ep. 10 - Snow truck, mini float
Martín's clients know that anything is possible in his workshop and they order complex projects from him. One of them is Jesús Hilgaredo, a businessman based in the USA, who arrives with a classic delivery truck to turn it into an ice cream parlor.