Actor Carlos Ayala hopes to impress is wife for their anniversary by restoring a sentimental 1949 Chevrolet pickup. Then, as the team prepares a spectacular 1955 Morris for SEMA, actor Miguel Rodarte arrives at the shop to learn the secrets of the trade.