Special Occasion Favorites
Joanna puts her twist on a classic dish that has become a family favorite: raspberry chipotle pork tenderloin. She rounds out the meal with a side of creamy strata, a tangy and crisp Brussels sprouts salad and a chocolate cola cake for dessert.