A Family Tradition
Joanna shares a cherished family favorite -- Grandpa Stevens' classic Lebanese dish, fatayer, served with a Lebanese salad, hummus and baklava for dessert. After finishing up, Joanna surprises her dad with the leftovers of his favorite meal.