Rule Breakers & Love Makers
Kevin is stunned when he's not the only man at Tiffany's release. Rick fears he's being played. Harry's in trouble when the cops pull him over. Tayler makes a shocking discovery about Chance. Kaylah and Martel's reunion goes left.