Hail of Gunfire
A barrage of heavy gunfire in an archery-only area puts wildlife agents on high alert. A pair of boaters are stranded on Catahoula Lake, a hunter is caught in an act of fraud, and a veteran agent encounters a high-stakes violation on his final patrol.