Blind Rage
As a storm rolls in over St. Tammany Parish, Cpl. Blaine Wagner and Cpl. Rick Clark assist in a search and rescue mission for a missing fisherman. Agents confront a repeat offender for harassing hunters and a felon is caught with an illegal firearm.